rondreisazie.reismee.nl

It sil wer heve.

Nog een paar dagen en dan gaan Cor en ik weer samen aan onze 2 jaarlijkse reis beginnen.

Het wordt dit jaar onze 6de reis samen. Fantastisch!!!!!

Wij blijven verstokte Azië gangers want na een aantal reizen door Thailand, Cambodja, Laos, Maleisië, Bali,Lombok en Gili Air vertrekken wij u naar Sri Lanka.

We hebben er ontzettend veel zin in!!!

Weer een nieuw land ontdekken, nieuwe mensen en hun cultuur mogen leren kennen en samen een nieuw avontuur aangaan.

Ter plekke vullen we onze reis in. Het enige wat nu vast staat is een ticket Sri Lanka op 3 februari en we hebben een paar overnachtingen geboekt in Negombo.

De rest zien we daar wel. Dat komt vast goed.

Wij zien het wel zitten.

Regelmatig zullen wij op deze site een verslag en foto’s van onze reis plaatsen. Als je het leuk vind kun je ons volgen via deze site.

Wij vertrekken op 3 februari en hopen in goede gezondheid op 4 maart weer terug te keren Nederland.

Zonnige groet Cor & Diety

Sieta

Wensen jullie een goede reis en fijne vakantie heel veel plezier

Ine

Een hele fijne vakantie en lekker genieten van Azië met je broer en.... gezond weer thuiskomen.

Daan Djoke Jellie en Anne

Wij wensen jullie een goede reis toe en maar lekker genieten van alles wat jullie daar zullen mee maken.
En dat jullie weer gezond terug komen in ons klein en koud Nederland.

Groetjes van de fam Poelstra.

Grietje Waringa

Een hele fijne reis, ga genieten en ik zie uit naar de verhalen.

Grietje Waringa

Een hele fijne reis, ga genieten en ik zie uit naar de verhalen.

Fokke

Vergeet de pong niet! Veel plezier.

Ger

Dat wordt natuurlijk een prachtige zwerftocht door dat mooie land Sri Lanka,ik wens jullie ook een schitterende tocht toe met veel avonturen en ontmoetingen,geniet van al die fijne momenten en belevenissen die weer op jullie pad langs komen.
en natuurlijk een foto met wat beschrijvingen zodat wij ook een beetje kunnen mee-reizen .................veel succes Ger

Henrie en Jenny

Wij wensen jullie ook een prachtige reis toe.
Cor wil je ook nog wat foto's maken van de "techniek" op Sri Lanka?
Wij zullen jullie natuurlijk ook blijven volgen.
Groet,
Henrie en Jenny.

Cor

Dank je Henrie, ga ik zeker doen!!!

Annigje

Wat zal ook deze reis weer een avontuur-met-verhalen worden. Samen een fijne + zonnige trip gewenst! Leafs + groetnis fan Annigje.