rondreisazie.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op ons reisverslag.

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waarwij onsbevinden en waarwijzijngeweest! Meer informatie over ons en de reis die we gaanmaken vind je in het profiel.

Wij zien jullie graag terug opons reisverslag en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je metons meereist!

Groetjes,

Cor & Diety.

Sawadee Ka/Krab

Na de nodige voorpret en voorbereiding konden we dan eindelijk aan onze 'wel verdiende'vakantie beginnen.

Op 3 februari werden we op Schiphol vrolijk uitgezwaaid door Jannie en Peter en kon het avontuur beginnen.

Na een voorspoedige vliegreis landen we om 13.00 uur ( locale tijd) op Bangkok. De douane check duurde zo als gewoonlijk weer erg lang. Maar ja wij hebben vakantie dus haast is er niet bij.

Ondertussen zijn ook de koffers gearriveerd en kan het afdingen voor een taxi naar het hotel beginnen. .

Bij aankomst in het hotel wordt ons een schouder en nek massage aangeboden. Nou niet niet. We boeken gelijk voor wat later op de dag een lekkere body en voetmassage.

Daar knapt een mens van op.

Ons hotel ligt in de wijk China Town en daar is het prachtig versierd en geweldig druk. Het is nl Chinees nieuwjaarsdag dus groot feest en heel veel mensen op de been.

Geweldig om dit mee te maken.

's Avonds storten wij ons ook in dit feest gedruis en dat bevalt ons prima.

Na een goede nachtrust en een lekker ontbijt hebben we onze eerste vakantie de dag rustig door gebracht. Het voordeel van het feit dat wij al vaker in Bangkok zijn geweest is dat we geen tempels meer hoeven te bezoeken. Die hebben we zo langzamerhand allemaal wel gehad.

Vandaag stond in het teken van shoppen, slenteren en genieten van alles wat er om ons heen gebeurt.

Vanavond lekker gegeten in een klein restaurantje in China Town 5 tafels en 8 man personeel. Super het eten was fantastisch. Nu lekker uitbuiken nog een koud biertje en dan zien we morgen wel weer.

Sawadee.........Cor & Diety.

Jannie

Hallo Cor en Diety
Nog een paar weken voor het zo ver is
Doei Jannie

tiny

alvast een goede reis ,en wegaan jullie volgen tiny

Frits

Hallo Cor en Diety,

Ook Het Meer wenst jullie een hele leuke en welverdiende (???) vacantie toe en wij zullen jullie zeker blijven volgen.

Frits en Anny + kids

Jilly

Hallo Cor en Diety,

Als ik het goed begrepen heb vertrekken jullie donderdag.
Een hele goede reis gewenst.
Ben benieuwd naar de verhalen en foto's.

Groeten van Jilly de Haan

Hallo Cor en Diety

Nog twee nachtjes en dan is het zover een hele goede reis en veel plezier groetjes albert en annie

annie

heel veel plezier en geniet van jullie vakantie wij volgen jullie groetjes albert en annie

Rienk en Ytje

Ook uit Drachten een heel fijne vakantie en we wensen jullie morgen een goede vlucht

Albert en Ineke

Hallo Cor en Diety,
Wij wensen jullie een fijne vakantie en gaan jullie zeker volgen.
Groetjes Alberty en Ineke

Ben

Een hele fijne vakantie toegewenst en doe ze de groeten daar in Bangkok haha!!

hallo Cor en Diety

Goede reis gehad en al een magaass gehad
Slecht weer hier (storm)
Tot horens en veel liefs Jannie

peter

Hallo jong en lui ik hoop dat jullie het een beetje naar jullie zin hebben daar wij hebben een dikke storm maar dat komt vaker voor in deze tijd van het jaar.Mischien een kleine domper op jullie vakantie ik wou toch even melden dat Akke v/d Wal op dondermorgen is overleden.

Verder geen nieuws nog .Mischien kun je dit dan ook nog even tegen Wiebe zeggen als hij het nog niet gehoord heeft, Verder de groeten van peter en aukje.

simon vellema

dat klinkt goed en ziet er goed uit !
hoop dat jullie een mooie reis gaan beleven, we houden de website wel in de gaten. groeten uit Dokkum

Rene

Kijk das nog es reizen. aankomen en dan gemaseerd worden. moet ik ook es aankaarten bij de baas :-)
heel veel plezier

Dennis en Debbie

Hoi Oetoet familie

Zo te zien hebben jullie het daar weer prima naar de zin. Erg leuk om zo een beetje op de hoogte te blijven hoe het jullie daar zoal vergaat. ;-)

Geniet er van!!!

Groetjes van ons.