rondreisazie.reismee.nl

Terima Kasi...........Bedankt

Sinds 8 jaar gaan Cor & ik samen 1 keer in de 2 jaar samen 4 weken op vakantie. Vooraf bepalen we dan welk Aziatisch land we willen bezoeken. Zo zijn we samen door Thailand, Cambodja, Laos en Maleisië gereisd.

Toen hij met het voorstel kwam om naar Bali te gaan had ik zoiets Bali ....,? Ik zag al hele hordes toeristen voorbij trekken. Ik heb dan ook niet gelijk enthousiast ja gezegd maar bedenk tijd gevraagd. Uiteindelijk had ik zo iets och waarom niet. Daar heb ik tot op de dag van vandaag geen spijt van gekregen.

Ik kan stellen dat we nog nooit zo'n relaxte 4 weken gehad hebben als deze vakantie. Wat een zaligheid alleen maar zorgen voor ons natje en droogje en daar zijn wij heel goed in. Daarnaast natuurlijk kijken waar willen we naar toe, hoe komen we daar, waar gaan we overnachten maar ook dat was deze keer een makkie.

De afstanden op Bali, Lombok en de Gili's zijn te overzien. We hebben een fantastische tijd gehad op deze prachtige eilanden.

Ontzettend gastvrije, vriendelijke en blije mensen. Geweldig

Wat hou ik toch ontzettend van deze wereld en vooral de mensen in welk Aziatisch land ik ondertussen ook heb bezocht elke keer zie je weer de glimlach en gemeende vriendelijkheid terug. Kunnen wij weer veel van leren

Het leeft en woont in Azië in onze ogen heel simpel.

Niks geen opsmuk of druk maken of kleurtjes wel/niet bij elkaar passen . Een geruite korte broek kun je rustig dragen bij een gebloemd of gestreept T shirt. Maakt niks uit geen mens die er wakker van ligt.

Kleren kapot, versleten of verschoten door het vele wassen of van de zon geen punt kan nog best een tijdje mee. Wat heerlijk!!!

Het gaat hier om de mens zelf en veel minder om hoe hij/zij er uit ziet met andere woorden je bent goed zoals je bent.

Wat leven wij dan in een wereld met veel opsmuk. Maar ja dat is onze lifestyle en natuurlijk doe ik daar ook aan mee maar dat het anders kan is wel heel duidelijk.

Het leven hier is door het vele buiten leven in Azië ook niet te vergelijken met het grotendeels binnen leven in Holland.

Zo langzamerhand zijn we weer doordrongen van het feit dat aan deze fantastische vakantie een einde komt. We hebben al van veel mensen hier waarvan een aantal met pijn in ons hart afscheid genomen.

Een leuke bijkomstigheid hiervan is dat na 4 weken leven uit de koffer er weer structuur in onze chaos gaat ontstaan.

Voor degene die ons gevolgd hebben tijdens deze reis zal het duidelijk zijn dat we een geweldige vakantie hebben gehad.

Met de bodem van ons vakantiepotje inzicht maar met een hart en hoofd rijkelijk gevuld met fantastische mensen, ervaringen en dierbare herinneringen keren wij huiswaarts. Ook daar hebben we weer zin in!!!!

Afscheid nemen is niet mijn sterkste punt en zal dit waarschijnlijk ook nooit worden.

Every time we say goodbye I cry a little

Every time we say goodbye I die a little

Sampai jumpa lagi tot ziens.

Cor & Diety

Reacties

Reacties

Ytje

Bedankt voor de mooie verhalen en mooie foto's .
Heel goede terugvlucht??

jannie

Goede reis terug

Ger

Wat is het leven toch mooi,als we het maar willen zien en beleven en dat geheim hebben jullie allang door,mooi doorgaan zo.
Een fijne reis terug !!!!

Grietje

Bedankt dat jullie dit met ons hebben gedeeld, goede terugreis

Minnie

Cor en Diety, bedankt voor jullie fijne reisverhalen ik heb er van genoten, en ook vooral de foto's, en jullie een goede reis terug.

Annigje

Bedankt, dat we weer met jullie mochten 'meereizen'. Ook ik heb genoten. Selamat datang en toi-toi-toi!

henkie h te h

geweldige vakantie jammer dat ik je nog voor de fjoer toer zie jullie zouden denk ik het nog wel 2 maanden vol kunnen houden groetjes van mij

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!